KUA

Torsdag igen och det innebär KUA (Konstnärligt Utvecklings Arbete) där jag arbetar med att designa egna kläder efter min egen stil.. Nu håller jag på med en jacka som jag håller på att färga just nu från vitt till rött.


Tigigare i KUA så jag har gjort tre korta jackor, en blommig som tyget kommer från min mormor, det är lite kul att kunna använda även lite gamla tyger..  Sen en i lite tjockare siden som de är ett mönstrat tyg över, och en svart med snytning vid midjan och ett tryck av en tribal med blommor på ryggen. Sen ett par tajts med eget tryck på och sen lite till, och mkt mer =).


Nu har vi även fått tag i en provdocka som jag kan hänga upp mina kläder som jag har gjort och sen ta kort som jag kan ha till mitt portfolium.


Nu ska jag tillbaka till färgningen


Puss och kram




 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0