En tanke

Fredag & Sjuk inget kul. Så det får bli sängliggande och dricka te med halstabletter i och dricka Aloe Vera i helgen, men kanske kommer att sätta mig vid maskinen ändå =)


Annars har veckan varit bra, Jag har färgat ett tyg som jag vill ha RÖTT men det blir aldrig den färgen jag vill ha. Så här om dan när jag fick in i förrådet hittade jag en RÖDA färgen jag ville ha. Blev jätte glad och de tyget räckte också till en jacka som jag ska sy =)


Sista veckan med sidenmålning, skönt.. det var inte lika kul som jag trodde, färgen vill inte som jag vill :P då är det inte lika kul :P hehe.. men kan inte alltid få det man vill =)

Har även arbetat med Affischen till Modevisningen så den är i stort sätt klart.


Snart är det påsklov härligt härligt =)  en liten parentes bara =)


Har tänkt hela tiden när jag skriver ett inlägg att jag ska skriva ett liten mening till en lärare jag har haft som dog för några veckor sen.. Så nu gör jag det..


En liten tanke till min lärare i Konst & Kultur historia som gick bort för några veckor sen.


Så.. nu var de avklarat. Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på film och dricka te =)


 

Kramar från lilla mig =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0