Utflyckt

Tisdag idag och gick upp tidigt för att jobba =) började kl 8 med att möta upp ungdomarna för att åka vidare till Gränna/Visingsö, när vi kommer fram var de macka och saft.. sen tog vi båten över till Visingsö där vi åkte remmalag ("soffa" bakom en häst, typ som häst och vagn) i en timme med guidning, mkt intressant =) sen var de dags för lunch på ett jätte härligt ställe med utsikt över Vättern, på väg ner till båten igen så träffade jag Rasmus även kallar G-lord, de var jätte kul att träffa honom, kände knappt igen han, har inte sätt honom på ett år så de var överraskande att han var på Visingsö,



Bilder från mobil.




 
Sen bar det av till Gränna för polkagris inköp =) när jag går runt och letar i affären hittar jag lösgodiset och där fans de små chokladnallar, som är så grymt goda.. mums ;P Köpte även en polkagrishjärta till babe..

När jag väl kom hem till jobbet så hämtade pappa mig för att lämna av mig inne i stan för att jag skulle förkorta ett silverarmband jag hade köpt till Ola till hans födelsedag. När jag väl kom hem var jag helt slut, så la mig och sov en timme..


Men kl 20:00 varje tisdag i tv 3 går det Paris Hilton New BFF, och de är alltid lika kul att kolla på avsnitten,

Nepp nu ska jag ta och sova innan jag somnar i stolen.. Så God natt gott folk.


(Miss and love you bebbe ♥)


Tjing tjing



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0