två snyggingar

Shicka himla goda bullar jag gjorde =) jag har liksom ett litet knep som gör att bullarna blir lite frasiga i botten oo de gör allt himla mkt godare =) hihi yammi =)

Kollar igenom lite på youtube medans jag väntar på att färgen ska verka.

Är de någon mer än jag som älskar Fairytale med Alexander Rybak, han är så himla söt =)

Eurovision Song Contest var mkt bättre i år, jag tyckte att ganska många låtar var bra =) men högst ligger  Fairytale med Alexander Rybak, snyggingen =) och på andra plats ligger Alex Swings Oscar med Miss kiss kiss bang, där har vi också en snygging =)








Kommentarer
Herr Nordberg

Jasså jaha ja.. Och jag då? :(

2009-06-17 @ 00:33:26
URL: http://herrnordberg.blogg.se/
Carin

du är min underbaraste pojvkän <3

du hotas inte precis av dessa pojkar ;P

2009-06-17 @ 13:04:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0