The hills

Jobbar en vecka har tre dagar kvar sen blire att åka hem till päronen och ha sommarlov men inte bara slappa inte ne utan även jobba lite :P

När jag slutat efter jobbet finns de inte så mkt att göra.. ligger ute och steker lite i solen :P alltid lika kul. Men har även hittat the Hills säsongerna så kollar igenom dem när de inte finns så mkt att göra :P något måste man roa sig med. Men serien är ju bra :P

Idag fyller min kära mor år. Så ännu ett Grattis till dig. Och i går var de morsdag det blir mkt presenter jag får ge dig när jag kommer hem efter som jag inte kunde vara hemma nu.


Annars händer de inte så mkt livet rullar på.. men oo en sak har hänt.. det är 7 månader med mig och Ola idag <3 Älskar dig bäbbe. Jag har planerat en liten överraskning åt honom så hoppas att han blir glad :P

Nepp beck to the hills =) i väntat på älsklingnen


Jo en sak de är alltid kul att veta vilka som läser min blogg.. Så du får jätte gärna skriva en liten kommentar  =)


Tjing tjing =)



Kommentarer
Pappa

Vi ses om några dagar. Kram

2009-06-02 @ 19:09:20
Kerstin

Hej Carin!

Jag brukar kika in här ibland och kolla hur du har det.

Kram från Kerstin

2009-06-03 @ 08:56:26
URL: http://karransblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0