St:Anna


Har äntligen kommit hem från lägret nu..


Det är andra året för mig jag är ledare på St:Anna för två år sen var det Korpen jag åkte med, nu var det med LSS. Jag fick samma rum som förra ggn, så jag tog samma säng. De har köpt in en till madrass för sängen var lite mer mjukare nu än tidigare. det var ett plus..

Oo vilken vädret vi hade.. Det har varit kanon så jag kom hem med solbränna, o bränt mig har jag också gjort, ena benet, axlarna o lite i ansiktet, så har smörjt med Aloe Vera Gelly o sprayat med first, o de har faktiskt blivit bättre :P


Under lägret har vi nästan bara badat o solat, några ungdomar åkte ring, soffa o korv efter båt, o de älskade det :P Ungdomarna ville självklart att vi ledare skulle också åka :P nästan alla gjorde det, men jag gjorde inte det, tycker inte om sånt vatten när jag inte ser botten, är ganska bortskämd när man bor så nära Vättern :P. men det gick bra ändå =). I lördags åkte vi in till söderköping och gick lite på stan o kollade in ett smyckes outlet, o jag köpte lite smycken, Ett hårband av spätts, två örhängen o ett halsband 50 kr för allt :P gick även runt lite nere vid hamnen. Köpte även suffleform i portionsform 4 för 69, det var ett bra kap tyckte jag :P


 



Två kvällar åkte vi till Båtholms pensionat och åt kvällsmat, första dagen var det lax, och färskpotatis med sås, smakade lite lax, men den var väldig kryddig. Andra dagen var det baconlindad kycklingfilé med färskpotatis och brunsås. O serverades med grönsaker och bröd.  


Varje kväll blev det grillning och sång vid elden. O va korv vi har grillat, så nu blir det inte mkt korv för mig..








Kommentarer
sandra

Å va mysigt det låter

2009-06-30 @ 23:19:15
Andreasson

Du har ett sjukt slappt jobb älskling :P

2009-07-02 @ 22:41:47
Carin

Nej då, de är jätte svettigt att ligga i solen :P

2009-07-04 @ 10:19:34
URL: http://thaalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0