money,money,money

Inget rolig väder idag så vi passade på att åka till linköping och shoppa lite nu när skatten har kommit =)

Detta blev det jag köpte =) 
Örhängen
toffsar
 leopard leggins =)
hälstrumpor med veckodagarna på =)
Skor elr aa sandaletter som de heter :P
T-shirt =)
( den stödjer AIDS märkte jag sen när jag hittade en broschyr och två kondomer i påsen ;P )

och en lite present till min älskade Ola som fyller år snart 23 juni förövrigt =).. har inte mkt pengar kvar bara för det =) jo klart jag har det =) ^^
men i överigt är jag mkt nöjd med mitt inköp =) men jag letade efter en jeans kjol men jag har ganska många jeans och kan sy själv. så varför inte göra hela saker mkt billigare =) sy ett par själv :P

På vägen hem så skulle vi förbi mormor & morfar eftersom morfar har fyllt så vi gav honom lite blommor att plantera ute och fick lite mat i oss =)

Igår fixade jag mina ögonbryn så nu är de finare än någonsin =) ^^ , köpte även hårfärg så ska ta och göra en liten make over :P 
 ta hand om mig själv lite, men ansiksmask, pealing, bada i lite härliga krämer ;P oo va härligt :P fattas bara en massage av babe =)

Allt för mig =) tjing tjing






Kommentarer
sandra

Å vilka snygga sandaler!

2009-06-13 @ 19:51:50
Carin

Tackar =) men jag kunde aldrig tänka mig att köpa ett par sånna =)

2009-06-14 @ 11:42:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0