Rensa i röran

Ojoj va jag har städat idag. De har verkligen varit att rensa i röran. O de är så skönt att kunna slänga massor med saker och få det snyggt och rent. Men är inte helt klar än, men tur så har jag två dagar till sen måste de vara snygg och fint tills Ola kommer =)
 

Oo de är så skönt att äntligen få träffa honom, har ju inte gjort det på cirkus 3 elr 4 veckor, de låter kanske inte så långt men de är verkligen jätte långt när jag är så van vid att alltid ha honom nära mig eftersom att vi har bott tillsammans sen första dagen vi blev tillsammans så för mig är de är svårt att vänja sig. Men jag har många kluddar som jag får krama extra hårt =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0