Liseberg

det händer inte mkt här hemma, har packat om alla lådor som jag tog med mig hem och även lite andra lådor så nu har jag bättre koll på allt det.


Morfar fyller år i dag så ett STORT GRATTIS TILL DIG =)


Ola jobbar för fullt på Liseberg medans jag sitter här hemma och väntar på bättre tider. Jag börjar försäg att jobba jag med snart, men tiden går så sakta, inget rolig väder har man heller. Trodde det skulle bli sol när jag kom hit så kunde man steka lite i solen och bli brunare.


Idag är det en sån här tråkig dag som man bara vill att ska gå jätte fort. Så jag har bakat en äpplesockerkaka så väntar på att den ska bli klar och kylas av lite så blir det kaffe och kaka när mamma kommer hem. Sen hoppa in i duschen för att åka och shoppa lite. Har letat efter ett par skor i götet som bara fanns kvar en sko och det var st 39. Så får kolla här men tror verkligen inte att de finns i en sån liten stad men får hoppas :P

Nu blir det ett avsnitt av the hills


 

Tjing tjing


Kommentarer
sandra

vart ska du jobba? ska vi träffas någon dag och kanske ha lite myskväll =)

2009-06-09 @ 20:26:12
Carin

Jag ska jobba på ett fritids i vid min mammas jobb. =)

hehe klart vi ska det =)

2009-06-10 @ 11:04:03
URL: http://thaalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0