Grynet

Idag vaknade jag vid 9 av att min arbetsledare ringde och frågade om jag ville hoppa in och jobba imorgon. O klart jag vill det, Så jag åker till Gränna och till Visingsö, blir härligt att åka bort över en dag.


Sen skulle vår hund Disa till veterinären och kolla sig, men allt är bra med henne så hon hänger med ett tag till och de är jätte bra. Trodde det var klart för henne men ville inte tänka så. Så de är bra att hon fortfarande är vid liv <3 Medans mamma & Pappa var där åkte min äldsta syster Emma och jag ner till stan och hon bjöd mig på glass :P så vi gick ut till piren och satte oss där och åt i solskenet.


Oo de är så härligt med att solen äntligen är framme, så man kan få lite färg ;P


Som ni kanske ser så har min blogg designas om =) men ändå inte chockade omgjort.. fortfarande i den rosa stilen.. men tror jag aldrig kommer att släppa det rosa, visst jag är inte någon tjej som springer runt i rosa hela dagarna och vägrar ta på mig annat, men några kläder i rosa har jag och tycker att rosa är en mkt fin färg, kommer ihåg när jag var mindre runt 13,14 då Grynet gick på tv´n och jag älskade henne och kollade alltid på hennes avsnitt, spelade t.o.m. några av avsnittet.. :P



Här är två avsnitt som jag tycker är "helt sjukt bra  ;P "





Kommentarer
sandra

din blogg blev jätte snygg!

Grynet hahah va rolig hon är hehe :)

2009-06-22 @ 21:57:51
Carin

Tackar :P visst är hon =)

2009-06-23 @ 06:13:54
URL: http://thaalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0