Ett stort leeende

Jag lämnade in min kamera förra veckan för de var något fel på skärpan, de sa då att de förmodligen blir en ny.


Idag så åkte jag och pappa nere till expert för att pratade med dem, jag fick en ny kamera, men den som jag skulle få var svart och vanligt batteri i och jag sa till han att de äter batterierna. Varje ggn vid användning måste jag ladda, och kan inte ens ha i batterierna om jag inte använder kameran på ca 10 min. Jag såg att det fanns en kamera jag ville ha, så jag frågade snällt om det gick att få en annan, så han kollade om han hade den på lager, man kom ner och sa att det inte fanns i den färgen, så jag trodde att den skulle finnas i blå elr nått, men det visade sig att det var en cerise och då blev jag jätte glad. Så jag bestämde mig för den och fick den för 500. Sen sa han att min förra väska var allt för stor så han visade mig en rosa och han sa att jag skulle få den 200 kr billigare ;P


Jag kom hem med ett stort leende på läpparena med en kamera och väska :P så nu hoppas jag att bloggen kommer att komma igång mer :P


 


Kommentarer
Anonym

snygg den var :)

2009-06-24 @ 18:38:18
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
A&S

heej :) Om du gillar Twilight-serien besök vår site!

Uppdaterar 24/7 om allt Twilight-Relaterad!

Du kommer inte ångra dig.. ;D

-Anna & Sofia ♥



Bra blogg btw..;)

2009-06-24 @ 18:45:02
URL: http://mouthwatering.blogg.se/
Anonym

vilken intressant blogg du har! :D

kolla gärna in min med :)

http://annebertelsen.blogg.se

2009-06-24 @ 18:45:58
sandra

Skit snygg :) vilken tur du har!

2009-06-25 @ 07:51:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0