Åker :/

Idag är det 5 juni och fredag så de innebär många saker.. jag slutar jobba på skolan.. tog studenten för exat ett år sen..  här sitter jag med packade väskor städat hus och min fruktsallad bredvid medans jag  väntar på att tiden ska gå. Igår fick jag lite panik, tänkte på att jag inte kommer träff älsklingen på jätte länge så blev lite ledsen då. Men kom på att jag kan åka till honom ikväll till honom och sover över och åker vidare till min syster imorgon när han börjar jobba  för att senare  åka vidare  ner till skolan och hämtar mina grejor.. sen bär det av hemmåt :/ halva jag vill åka men halva inte. Vill stanna här på västkusten med bebbe och bo så nära havet som jag gör nu. Får se hur jag klarar mig hemma. Vet redan nu att jag kommer komma tillbaka hit till västkusten.


Tack så mkt pappa och Kerstin som kommenterade men jag tror nog att de är fler än de som läser:P mm inte sant??


Tjing kram och hej



Kommentarer
sandra

jag tycker det ska bli kul att du kommer hit så jag får träffa dig lite :) jag försökte kommentera på det förra inlägget men det gick inte :/ men nu gick det ju hihi

2009-06-06 @ 13:04:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0