You don´t know

Nu är måndagen avklarad.. bara 4 dagar kvar.. sen är det SEMESTER =)  de är gött.. vet bara inte vad jag ska göra, men de löser sig då, tror jag ska börja packa till Löfta, stor städa rummet kanske, från golv till tak.. Alltid lika kul, jag hittar alltid något nytt.. :P

Fick min lön idag.. igen..  känner mig rikt =) Tror jag ska ta o shoppa lite kläder.. :P  

Blev tillsagd av mina päron att jag skulle ta o baka bullar, så nu väntar jag på att jäsningen ska bli klar, så ska de in i ugnen. Mums, jag älskar mina bullar, tror jag är bättre än morfar på att baka..  men morfar kommer ändå att vara favvis när det gäller  julgröten, plättarna och morfars underbaraste jordgubbstårta =)

Medans jag var på jobbet hittade mamma massor gamla cd som jag hade bränt, så sitter och går igenom alla.. de är säkert ca 50 st, med musik och bilder.. Lite kul att kolla på gamla bilder som jag tog när jag var 14,15 år.. liten blondin.. :P och vilken musik man lyssnade på, shit asså, den har förändrats, men visa musik sitter kvar..


Idag mår jag lite bättre, fick prata med dig igår, så ett stort tack, de behövde jag verkligen. =)


Morsan fick bestämma låt:







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0