Wow....

....jag har fått första antagningsbeskedet från Göteborg universitet =)

Jag ligger på reserv plats, men de är jätte bra platser,
så de är bara att tacka ja till det,
och invänta nästa besked. Härligt.. =)
 Dags att leta efter lägenhet då..


Blev jätte glad, men kom även att tänka på löfta, jag kommer att sakna det, och de känns på något sätt att jag inte riktigt är färdig på skolan än, nu när jag har sökt till andra året textil, och planerat massor jag ska göra, och börjat skissa ner mer idéer till kläder. Men om jag kommer in i Göteborg, så är det meningen att jag ska gå där och de skulle vara kul om jag kommer in där.  För jag vet ju hur man syr, och de är bara att ta fram symaskinen och sätta i gång.. :P

Så jag får kolla runt på lägenheter, de bästa av allt skulle vara bra att få tag i en 2:a så kan jag ha ett  "arbetsrummet". Jag skulle verkligen vilja flytta på riktigt, när jag bodde på löfta bodde jag ju hemma också, jag var ju fortfarande skriven i stan. För jag tycker om att pyssla och hålla på, och då är de prefekt att bo själv, kunna pyssla med lägenheten och göra i stort sätt vad jag vill med den. Utan att päronen lägger sig i  ;) (no offense )



Fick ett paket från posten i går. Detta låg i paketet.
Köpte två bikinis,
och så är solen borta, det tycker vi inte om...

Denna bikini + trosor, i svart och ljus khakigrön (nee inte rosa faktigt)




sen denna bh
 

& älskling, du ska få bättre bilder ;P ^^
Love you forevere




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0