Stolt


Städning på G igen :P hittade lite kartonger att gå igenom, vissa av kartongerna märker jag att jag bara har slängt ner det bara för att få bort från andra ytor :P, hittade en bunt med tidningar från va 4-5 år sen, massor okey, Julia & Frida tidningar, :P bland sidorna hittade jag..  hur lindsay Lohan, Gwyneth Paltow, Paris Hilton och Angelina Jolin ser ut som gamlingar =)







Sen hittade jag lite av de jag gjorde när jag
praktiserade som textillärare när två år sen,
ett par baby tofflor =)


 



 & bland lite annat en sjal jag stickade nu när jag gick på Löftadalen,  
de ända jag har stickat i livet är ett test när jag gick i
7:an och det blev helt vågigt på sidorna, och nu gjorde jag en sjal,
 med patentstickning, räta o avig stickning,
är mkt imponerad på mig själv, och stickat en sjal på mindre en månad,
de låter att de är lång tid men för mig så var det snabbt:P

 


 

Även en brödrost som jag fick från min syster Zara tror jag,
och när man rostar brödet står det I LOVE YOU på,


 



Kommentarer
Andreasson

Sweet ^^ Då kan vi rosta bröd på löfta!

2009-07-05 @ 19:16:47
Carin

hehe aa men vi får akta oss för brandlarmet:P

2009-07-05 @ 20:01:46
URL: http://thaalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0