Tribe

Semestern har börjat. Mkt härligt, får bara se vad som händer, de jag vet att jag ska göra är att packa för flytt men de ska jag inte göra än.. börjar ju inte förens den 24 aug, så de känns lite onödigt att göra det nu, men jag hoppas verkligen att jag kommer in på "andra året" då vet jag mer vad jag ska ha med mig =) för om jag går väv vet jag inte så mkt vad jag ska hitta på, "andra året" vet jag iallafall vad jag ska göra..


Igår kväll började jag med att titta på säsongerna av the Tribe som är grymt bra, jag älskar den, visst de är ett barnprogram elr ungdoms, men älskar den, så jag bad Jimmie fixa resten av säsongerna, har första men den funkade inte i min förra dator så fixade inte resten, men nu när jag märkte att de funkade i den jag har nu blev jag ju jätte glad.

Är de någon mer än jag som gillar den?? ;)

För lite mer info om serien:

handling är förlagd till en framtid där jorden har drabbats av ett virus som har utrotat alla äldre/vuxna människor. Serien handlar om hur de överlevande barnen och ungdomarna bygger upp ett samhälle som grundar sig på stamindelning dvs. att det bildas olika grupperingar av ungdomar. De lever i en värld där många livsviktiga faktorer som vatten och elektricitet inte längre finns och de måste på egna sätt komma på hur man ska få igång systemen igen.




Dagens låt:







Kommentarer
Kerstin

Hej Carin! Hoppas att du får en skön semester med förhoppningsvis lite sol och bad. Vi åkte nyligen förbi vägen till din skola i Åsa. Förstår att du trivs där i den vackra miljön. Ha det så bra! Kram från Kerstin

2009-08-02 @ 09:27:54
URL: http://karransblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0