Shopping

Idag fick jag ledig från jobbet.
Så i dag har jag försökt att ägna mig åt att fixa klart mitt portfolium, jag har letat som en galining efter A3 plastfickor och sen hittar jag det på Bokia. så jag köpte en bunt, Var tvungen att hitta på något annat att göra för att skingra tankarna. Åkte även till Gunnes väskor ville shoppa lite, o hittade en "The Monte"  handväska, jätte fin.

Nu är det bara en och en halv vecka var av jobbet. sen har jag semester, de är skönt, funderar på om man ska åka bort lite då. Men de åter står och se hur allt går.

Nu ska jag ner till stan och hämta ut mitt paket från Yves Rocher :P

Mamma var och plockade kantareller i går med moster Kerstin, kom hem med en jätte stor påse, så i kväll blir det kantarellsmörgås =) De är även tisdag och de innebär Paris Hilton new BFF =) Alltid lika kul att kolla på =)

Hade bra..
 Kram                                                                                    I still miss you..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0