shopaholic

Det blev linköping och IKEA med pappsen igår,
hittade massor med fint där som:








Träffade även lilla Sandra igår och hennes lilla bäse.. Så söt han är.. =) Så     vi pratade massor och sen kollade   vi på film, "Confessions of a shopaholic" Den var   jätte bra :P påminner lite om mig, men för mig är det inte så allvarligt. :


Handlar om:

Rebecka Bloomwood, spelas av Isla Fisher, jobbar som   ekonomisk rådgivare men är själv en total katastrof.   Hennes privatekonomi är helt åt skogen men ändå kan    hon inte sluta shoppa. Trailen verkar väldigt lovande    men jag stör mig på att hon pratar amerikanska. Tjejen    är ju för tusan från England. Hur tänkte dom?

Idag blir det att börja städa mitt rum, måste verkligen göra det, de ligger högar med kläder.. =) har inte orkat packa upp från förra helgen, Men jag måste ta tag i det nu..



Märkte igår att bullarna börjar ta slut, så tror jag får köpa lite jäst och börja baka en smet. Förre ggn så jäste jag degen 10 min extra när jag hade tagit ur den ur bunken, de blev perfekt, men tog ett annat smör, blev inte riktigt lika bra, men nu vet jag exakt hur de ska vara, och de kommer att bli kanon goda =) mums



Dagens låt:







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0