partyee

 Halloj alla där.. nu är de fredag och min första arbetsvecka är avklarad. Jag har nog världens bästa jobb =) men de är otroligt svettigt :P att ligga i solen och sola o bada =) jag jobbar alltså på ett fritids med funktionshinder. Och denna vecka har varit hur varm som helst, så vad kan man göra. Jo gå o bada o sola så klart =) Nästa vecka hörde jag att de skulle bli lite dåligare så då ska vi ta en tripp till min stad o besöka sjöräddningsbåten så kan de berätta lite om sjön och lite om va de själva gör, de kan nog bli intressant :P


Har haft lite huvudvärk i dag, men de kan nog beror på lågtrycket, men ikväll blir det partye så nu är jag laddad =) om man väl lyssnar på bra partymusik medans man gör i ordning sig brukar jag alltid bli pepp =)


 
Ha en skön fredag.. tjing tjing




Kommentarer
Andreasson

Jag vill också festa.. synd att man jobbar hela tiden :(

2009-07-05 @ 20:50:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0