I wanna dance

Är tillbaka till de vanliga igen, efter en tripp ner till Göteborg och träffat älsklingen.. Kom ner på torsdagen då jag fick skjuts av min syrra som hade varit här och hälsat på. På fredag morgonen gjorde babe pannkakor till mig :P (morfar har fått en konkurens), jag hittade ingen grädde, men sirap hittade jag.. Så det fick bli Amerikanska pannkakor, men sirap och bananer.. mums va de var gott :P men mättande var de..  Senare på dagen åkte vi till Jocke och Anki. Grillade och spelade kubb och hade kul :P Lördagen blev en slapp dag, med grillning och bada jacuzzi på kvällen :P  


Nu när jag har kommit hem och inte har något o göra, hamnade jag vid youtube. Förvånande, men brukar alltid hitta något roligt. Nu så hittade jag en film som jag inte har sätt på jätte länge Center stage

Oo jag vill börja dansa igen, så nu när jag flyttar ner får jag ta och leta nere i Göteborg elr Kungsbacka om de finns något vättigt att få tag i..


 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0