billigt & bra

Min dator ska in på lagring i morron så jag sitter och lägger över alla bilder, musik och filmer över till min andra, så inget händer med dom.. de vill jag verkligen inte, min förra går ju inte att sätta i ggn och alla mina första bilder fån Löfta ligger ju där :/ jag kanske får lämna in den också.. se vad de säger om den.


Har fått mina 200 bilderna som jag skickade efter på framkallning, för 69 kr, mkt bra pris tyckte jag, så nu ska jag sätta mig och göra ett fotoalbum med mina Löfta bilder =)




Denna låt har jag hört jätte mkt på radion i dag, så bara för de så lägger vi ut den =)
den är bra, får mig att tänka ett på en person, och ett spec tillfälle, men de kan vi inte ta nu:P







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0