allt & inget

Idag har varit en mkt tråkigt dag, tiden har gått så himla sakta i dag. Det var soligt när jag vaknade men, de höll inte i sig länge inte, för vid lunch tiden började de att regna. Jag satt och målade en tavla ute, som tur han jag att måla klart den innan det började att ösa ner. Har även hunnit tecknat klart en teckning till älsklingen som han skulle fått på sin födelsedag, han jag han inte klart till dess, men nu ska han få den när jag kommer ner till honom i helgen <3


Har även pysslat lite med mina klädbilder, fixat bort bakgrunden, nu är de bara papper, och plastfickor som ska inskaffas. Sen är de bara att skriva ut, klippa o klistra ihop. Mitt portfolium måste bli helst klart innan jag börjar skolan, så jag har det klar, så slipper jag gå och tänka på det, för den kommer säkert att fyllas på ganska fort :P


Imorron kommer min mellan syster med sinson och pojkvännen som har med sig sin bror från Canada.. Kommer att bli mkt spännande och kul att träffa honom, men det blir mkt engelska prat.. De är bra att träna upp sig :P

Tjing tjing



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0