5 dar

Gårdagens party blev lyckat, mkt skratt kom fram av både
mig och andra, o det kände jag att jag verkligen behövde,
kan inte sitta hemma och krama kudden hela tiden som jag har gjort hela veckan,


 





"Den riktiga papperskorgen "



Att de kan hända något så snabbt, utan att man tror att de ens kunde hända redan nu, jag kände att de kanske skulle ta år innan de skulle hända, men vad vet jag, ett litet samtal och allt förändrades, det som är lustigt tycker jag är att det är så himla tyst, de borde vara tvärt om, att man pratar igenom det tsm. Jag vet inte ens om du förstår att du gör det värre för mig när du inte hör av dig. Synd att du inte kan ta tag i det.


Idag tror jag att jag åker till linköping och shoppar av mig, jag måste göra något jag tycker är kul (för stunden) som jag blir glad av, för den enda jag hade som gjorde mig glad, försvann juh :/



Läste mitt horoskop i dag, det slog rätt.

I dag 25 juli:

Töm inte dina energilager på saker du inte får något ut av. Ägna mer tid åt avslappnade sammankomster med vänner och familj. De uppskattar din närvaro och får dig att må bra.


Dagen låt:







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0