3 dar

Jobbat snart alla 5 veckor, bara en vecka kvar, skönt, kunna vara ledig ett tag innan skolan börjar igen.  Funderar även på att ringa till mitt gamla jobb som jag hade i början av sommaren och fråga om de behöver hjälp igen nu i slutet, (lite mer skrammel i plånboken, de är alltid gött). Eftersom jag ändå ska bo där så kan de vara skönt att kunna åkta ner tidigare och känna att jag har lite längre tid att bli hemmastadd.. Bott hemma nu under sommaren så har alltid haft någon att komma upp till förutom en, så de skulle vara skönt att ha lite längre tid. Innan allt annat folk kommer, dels är det skönt att inte åka ca 30 mil på morgonen, att gå upp kl 5 och åka sen vid ca 6 är inget kul, om man ska se fräsch och glad ut. Då känns det mkt bättre att åka ner lite tidigare..


Idag åkte vi med jobbet på utflykten till Vadstena där vi kollade på medeltidsmarknaden. Gick runt där lite, de spelades musik, trummor och flöjt. De är en speciell känsla när sån musik spelas..


Imorron ska min chef komma och hälsa på, då får vi kamma till oss och bjuda på fika :P nerå, Hon ska bara kolla och se hur det går. Men fredag är det i morgon och de innebär att det blir bak på jobbet. Så då ska jag och ungdomarna baka tigerkaka =) mums, Har fortfarande kvar massor kakor sen förra baket, Chokladkakor med Kokostäcke, de var grymt goda


Igår träffade jag Cim och Mickiz, vi satt och pratade och hade de mysigt, tack för en underbar kväll, de behövde jag verkligen. Vi bestämde oss för att hitta på något roligt i morgon, de skulle jag behöva, dels att jag inte har träffat folket på jätte länge, och att jag behöver komma ut och träffa folk, har suttit hemma hela veckan och bara skrivit av mig på datorn, och tankarna har bara snurrat runt på mig, vet varken ut eller in, skulle vilja skriva hur mkt som helst, men de känns lite för privat att skriva i bloggen. Så sparar det till mig själv..


Så imorgon blir det:

 jobb --> Systemet --> hem --> äta --> PARTEEY =)


Tisdagen var ett helvete för mig, den dagen var inget roligt, men jag kollade på Paris Hilton new BFF och de var det roligaste avsnittet, jag fick mig ett skratt den dagen, kolla in tv3´s play sida och kolla på avsnittet, grymt kul.

Tänkte börja med att lägga in en dagens låt fram över, för att få lite mer liv i bloggen.. De händer inte så mkt, men men. Men mer kommentarer vill jag ha, de har varit väldigt tyst på sistone..



Dagens låt: 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0