16 dar

Usch denna längtat efter dig tar kål på mig..
 märker att saknaden går ut över vissa behöv som är viktiga,
sover inte lika mkt, men är ändå inte trött på jobbet, (de är ju tur)
Men som tur är så är resan beställt, och nedräkningen har börjat.
Innebär att de är 16 dagar var tills du kommer till mig ♥ 

Här kommer två låtar (som vi hoppas funkar)
annars är låtarna:

När vi två blir en


Nomy - Miss you


kände att jag bara för att skiriva lite :P
OJ här blev det ett till inlägg till bara dig älskling



Kommentarer
Andreasson

Snäret är jag hos dej älskling <3

Kyssar

2009-07-10 @ 13:52:16
Andreasson

Snart*

2009-07-10 @ 13:53:27
Carin

härligt :P <3

2009-07-10 @ 18:00:49
URL: http://thaalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0