blvd

Jahopp nu sitter man här och har inget att göra..

Så.. Hur har helgen varit??

I fredags åkte jag och Ola till Göteborg för att fira hans lilla syster titti som fyllt 18 precis =)
Gick först till Pc sen skulle vi egentligen gå till blvd men jag mådde inte så prima och inte
Ola heller så vi åkte hem och åt lite och kollade på film.. Lördagsmorgonen åkte vi till hans
 mamma och åt furkost. Vidare till Kungsbacka för jag tänkte att jag skulle hitta lite skor,
 men inget  hittade jag till min besvikelse.. Senare på kvällen blev  det lite part inne hos mig
med mina klasskompisar, firade mig =) Hehe jag fick en boby milk och Multikvinna brus :P
 hehe och en jätte finns kort där det står


GRATTIS PÅ 20 ÅRSDAGEN CARIN!

Nu är du "vuxen" men i våra ögon kommer du alltid att vara en barnrumpa

Mycketkärlek Anna, Amanda, Sunna & Sabina


Jätte gulligt =) Tack för en underbar och rolig kväll..


I torsdags så satt jag och skissade lite.. Jag fick massor roliga designe idér.
De bara ploppade upp så jag skissade upp 6 olika toppar, tröjor och linne..
 Så nu väntar jag bara på att få åka till skroten och handla tyger så jag kan börja sy =)..

Och så har vi inget varmvatten heller. Och duscha kallt är inte världen höjdare precis...
så idag kommer det nog bli en filmdag.. Mamma mia kankse =) hehe



Kommentarer
Anonym

Jag har mailat dig om redigeringen!

Kram

2009-01-11 @ 17:13:22
Carin

tack så mkt =)

2009-01-11 @ 18:19:31
URL: http://thaalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0