2008

År 2008 är slut och här kommer en sammanfattning =) så får man se vad som händer 2009..



 

1.       Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja jo de har jag nog..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften.

  

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jaa, tre barn som till världen =)

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja :/

5.Vilka länder besökte du?
Bara Sverige...

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Nej tror inte det..

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
25/8 , 2/9 <3  

8. Vad var din största framgång 2008?
Självsäkerheten..

9. Största misstag?
....


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Låg hemma i ca 3 månader... suck..

11. Bästa köpet?
ingen aning..


12. Vad spenderade du mest pengar på?
onödiga saker ;)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jaaa J <3


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
En flicka som är stark några fler..


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare =)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jobbat mer kanske, åkt utomlands..  

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
.....

18. Hur tillbringade du julen?

Hemma hos mina föräldrar med mellansysten och lilla August

19. Blev du kär i år?

Klart =)

20. Favoritprogram på TV?
Ghostwisper =)


21. Bästa boken du läste i år?
Tyskungen..

22. Största musikaliska upptäckten?
börjat i en kör =)


24. Något du önskade dig och fick?
förvaringslådor =) portfolio.


25. Något du önskade dig men inte fick?
nee..

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
de var så länge sen. Det är snart min nya 20 års födelsedag =)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ingen anning..

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Min stil :P

29. Vad fick dig att må bra?
Flytten till löfta, de är det jag vet nu..


30. Vem saknade du?
Lite folk från löfta..


31. De bästa nya människorna du träffade?
Erhm, jag har träffat ett antal nya människor genom att jag flyttade och började på löfta..

 så rabblar inte upp alla.. :P


                                                                                         



 



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0