20 vintrar

GRATTIS till mig för i dag så fyller jag 20 =)
(bilden bjuder jag på ;)



jag fick jätte mkt fina presenter, två örhängen av Ola <3, en lapptopp =) (betalat lite själv), sen en eltandborste, för min tandläkare säger att jag behöver en sån och att de är mkt bättre.. :P hhe får se hur de blir med den saken..


nu sitter jag på skolan igen =), kom hit vid halv 6 så tills nu ungefär har jag och Ola flyttat runt och packat upp allt. för jag bor kvar i de rummet, men Ola har tagit maggi´s rum..

på väg ner hit så började de snöa vid borås.. sen när vi svöngde av till varberg började de snöa jätte mkt, men när jag väl kom till skolan så blåste de jätte mkt..:/

(Tack för en trevlig gårdagen <3)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0