2 gånger för mkt

Nu måste jag skriva av mig lite känner jag
Nu har den sakt det ingen. Första ggn den sa det tänkte jag att det vara bara en ggn och inte mer.. Men sa det ändå en ggn till.. Det går verkligen en gräns om man vad man kan säga, men den förstår nog inte det.. Om den skulle säga det igen som jag verkligen inte hoppas på att den gör.. För då får man ta och snacka med den.  En sån grej säger man bara inte, och sen beter sig som om inget har hänt. Det gör mig nästan ännu mer arg.


Som i uttrycket "1 gång ingen gång, 2 gånger för mycket."  


 Min dag har annars varit bra, åkte med några som skulle till en tatuerare så jag hängde på för att fråga lite om den jag vill göra kostnader o.s.v. Jag blev överraskad av att priset var billigare än jag hade trott. Så nu ska jag inte göra några onödiga utgifter som jag försäg inte gör nu heller. Kanske köper lite godis ibland men nu är det slut på det. SPARA SPARA SPARA =)


Idag började jag äntligen med mitt ansikte som jag ska brodera, det kan vara kul att göra samma ansikte i olika tekniker..  ikväll blir det myskväll framför datorn för tv har vi ingen på rummet.. :P så filmmyskväll =) och i morron bitti efter frukost ska jag och 4 till i min klass till skroten och köpa tyger :P 

Deras hemsida är
 http://www.skroten.se
 



Kommentarer
Sandra

Det är så otroligt jobbigt när det blir så där? Hoppas det fixar sig!



puss på dig!

2009-01-17 @ 09:28:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0