Mysbyxor?

Idag är det den dagen man ska äta massor med semlor, jag har inte ätit någon, vi har fått det i skolan till efterrätt och till eftermiddagsfika, men som tur är så äter jag inte mandelmassa, men tidigare år så har min morfar bakat bullar till mig, så gör jag egna med jordgubbssylt i, det är mkt godare =) så äter man det med ett glas varm mjölk och lite kanel i =)


Idag har det inte varit min dag, skulle sy ett par pysbyxor, som är mys och pysiga, men när jag förklarar det så är det ingen som förstår hur jag menar, några trodde att jag menade haremsbyxor, men det gjorde jag inte.


Sen så ska jag trycka ett flerfärgstryck, som jag har kopierat på 5 olika OH-papper, men sen pratade jag med läraren, vi kom fram till att det bästa sättet är att göra screentryck, som jag belyser mönstret på eftersom en del är väldigt detaljrikt..


Maten idag så var det fiskpudding. Ingen gott alls för jag äter ju inte fisk, men jag börjar äta mer och mer, jag tycker jag är jätte duktig =) hehe.. Det var även rester från igår, falukorv i ugn, det är inte min bästa mat, och salladsbordet fans inget i min smak, så jag gick till rummet och fixade lite med skolan istället. Men nu i kväll är det pasta och tacos gratäng så får hoppas att det är gott =)


Men det är en ny dag i morron, och nya saker att ta tag i..


 

Kramar från lilla mig =)




Kommentarer
Kerstin

Hej Carin! TACK, för hälsningen i min gästbok. Ha det så bra! Kram från Kerstin

2009-02-26 @ 08:49:33
URL: http://karransblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0