immunförsvar

I lördags åkte jag och Ola hem till mina föräldrar, de var skönt att komma hem. 
 På söndagen vaknade jag av August så jag gick upp och hjälpte mamma och pappa lite,
 mamma och August var dåliga båda två, sen blev även pappa dålig, och nu ligger Ola i magsjuka,
så de är bara jag som inte känner mig dålig.. För jag trodde att jag hade dåligt immunförsvar men då hade jag fel..


I går så tog jag och Ola en promenad med Disa, jag tog med mig kameran för jag har valt till en kurs foto,
där vi lär oss att framkalla en fotorulle, Jätte kul =)


Så vi fick i uppgift att fotografera de som vi tycker om och som berörde oss =) 
så vi får se hur korten blir.. =)


Igår bakade jag lite gottigheter =) Äppelpaj och cocosbollar =)
skulle även bli cocostoppar men orkade inte det, så kanske i kväll =)

kramar Carin





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0