hem

Nu är det längesen jag skrev här, men har inte haft så mkt roligt att berätta..

Men nu har jag beställt biljetter hem till min och ola, ska bli skönt att komma hem.. börjar längta lite nu men tror det blir så när jag vet att jag ska åka hem, annars har man fullt upp på dagarna här, går i skolan till 4 sitter ofta kvar till kvällsmaten som är vid 5 sen kanske går till baka elr sätter sig på sitt rum och ser film elr städar elr sysselsätter sig med något..
Vi har börjat med tryck nu och de är så kul =) jag trycker mitt gamla vanliga mönster mitt ansikte som jag gjorde i vaxbatik för ett tag sen.. Det kan vara kul att de hur samma mönster ser ut i olika teckniker, jag trycker ju även andra mönser.. Har gjort två wettex med lite roliga texter på.. =) får se sen:P

I morron ska vi ha rosabandet fest på skolan. Så temat är då att ha något rosa på sig, jag funderar ¨på att bara ha rosa å¨mig för jag äger så mkt rosa så de skulle lätt gå för mig =)

nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på film sen ska jag sova så är det temadag i morron om Cornelis Vresvik får vi se vad de handlar om :P

kram och god natt



Kommentarer
Pappa

Ska bli jätteroligt träffa er. Ni är sååå välkomna.

2009-02-04 @ 21:51:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0