Victoria Secret

God morgon alla läsare :)

Idag är de nyårsafton & årets sista dag.



Undra hur nästa år kommer att bli? :S :P

Har ni skrivit några listor för nästa år? De har jag gjort ;) några olika faktiskt, men kan inte avslöja något, för då kanske de inte går i uppfyllelse :P

Men en sak kan jag säga att de stod i mitt horoskop att kärleken blomstrar, men att jag måste tydligt säga vad du önskar. Och de hade jag oxå tänkt =) 


Min dag/kväll kommer jag spendera med familj och vänner, nu på dagen ska jag ta de lugnt och göra i ordning mig sakta tills i kväll ;P, sen kommer CIM hit och vi ska äta lite gott med min familj, sen drar vi vidare för partyé ;P och vi ska festa hela natten lång :P hehe

 

Igår såg jag på Victoria Secret fashionshow, så idag sitter jag och funderar lite på hur min ska se ut när vi har öppet hus på skolan. Lyssnar igenom alla mina låtar för att se om de finns en passande låt/låtar. Håller även på att välja ut några bra modeller både tjejer och Killar, för efter Jul nu när jag börjar kommer de att komma en kilkollektion :) Så ni killar som tycker jag gör snygga tjejkläder, vänta bara och se vad de kommer till er då ;) har massvis med bra idéer :P


Thaalins Design



Kommentarer
aleeekz

omg vilken snygg design :)

haft en bra dag?

gott nytt år :)

2009-12-31 @ 14:59:19
URL: http://voffsen.blogg.se/
Carin

tack så mkt =)

jarå jag har haft de bra, sj??



Detsamma =)

2009-12-31 @ 15:33:46
URL: http://thaalins.blogg.se/
PHOTONERDEN

Gott nytt år :)

2010-01-01 @ 16:29:02
URL: http://photonerden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0