Vi ska sy och....

Idag har jag varit jätte duktigt =) började sy en topp och sydde klart den =) jätte fin, det är en vit topp med spätts i ryggen :P perfekt till fint ;) Började även sy en ”skjorta” fast utan krage, och med knytning istället, så de är en öppning från halsen och till bysten..  så ska jag ha ett tryck på den också, vet inte riktigt vad, men jag har lite idéer :P

 





Idag mår jag mkt bättre, har haft huvudvärk nu i två dar, så jag har inte alls gjort mkt, men idag har jag varit hurtig =)

 

Snart helg :) då ska jag till Liseberg med Anni och sen på söndagen ska jag till The studio med Josse ;) så i helgen har jag mkt att göra, och mkt roligt att skriva om :P ^^






Nepp nu är det nog bäst att gå tillbaka o jobba nu när jag har min pigghet på topp :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0