Varmt skumbad

God morgon alla läsare!!

 

Jag har inte haft så mkt att skriva om de senaste dagarna, så de var inte varit så lätt att uppdatera. Men nu har jag lite :P hehe ^^

 

Idag ska jag ta och STOR städa i rummet, och sen ska jag ta ett långt varmt skumbad :) och lägga på ansisktmask ;P
 


Den senaste tiden har jag haft svårt att somna om kvällarna, så jag har satt mig och tecknat lite, och jag har fått fram riktigt bra skisser till tryck ;) så när jag kommer tillbaka till skolan ska de allt sättas igång att jobba. Och förhoppningsvis har jag fått en massa beställningar på kläder som jag ska sätta mig att sy :P härligt om jag får komma igång..

Photobucket


Nu väntar mitt stökiga rum, så de är nog bäst att jag sätter igång att städa :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0