Ute faller snön....

God morgon god morgon :P

Jag kom äntligen hem till mina päron i går kväll, men jag var så trött och huvudvärken hade blivit sämre, så jag orkade inte göra något mer inlägg, men nu är jag pigg och glad och kan hålla på ett tag :P hehe

 

Igår kväll hade vi de lite mysigt, kollade på Robinsson, och innan det Guds tre flickor, vi åt lite chips, dipp och grönsaker, de är så himla gott att dippa grönsaker :P

 

Idag när jag vaknade och gick upp, skulle jag tänka min adväntljusstake och såg en liten springa mellan persiennen och där ute var de SNÖ oo de var inte lite heller :P mkt mkt härligt, emot vad de var nere i Åsa lite små vita fläckar på marken och de kanske typ var 2 cm och inte mer  :( men nu är de allt mkt snö =)





Idag ska vi åka in till grannstaden och köpa massvis med ingredienser till mitt julbak =) Jag älskar att baka så jag tog på mig det i år :P

 

Frukosten kallar på mig nu, så vi höres snart igen :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0