Luciafirande av danslinjen

Efter frukosten fick alla sätta sig i gympasalen för ett lucia framträdande av Danslinjen från Varberg, som är en del av vår skola :) riktigt mysigt och fint var det, de var kul att de inte gjorde de originella utan la till lite dans och lite andra sånger och dikter.





Och lite lussefika efteråt, men dålig stil att inte vi fick lussebullar med saffran i :/ de var vanliga vetebullar, de smakade inte som äkta, minus poäng på den fronten ;P


 


Annars idag blir det tvätta och städa rummet, måste även ta o packa lite, kom på att jag måste få plats med min datorn så min snälla syster Zara kunde ta med en väska när hon åker hem, så lite mer kläder och sånt kan hon ta med sig :)

 

Annars blir de inte mkt jag ska göra ;P kolla på IDOL  nu när de är final, ska bli spännande, jag tycker Erik ska vinna, tyckte egentligen att Calle skulle åka ut och inte Tove,  men men.. får se hur de går för dom i kväll,

Vem tycker du ska vinna??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0