Julklappsinslagning

Nu är julklapparna inslagna :P i år blev det svart & vit tema på julklapparna ;)






Idag har jag verkligen varit slapp ;) vaknade vid 9 och tog en dusch, satte mig och sydde lite, sen åt lunch, och sen gick o julklapps inslagning :) de är knappt två veckor kvar tills vi slutar och sista veckan kommer många timmar gå bort till julpussel och julgodistillverkning, så jag vet inte riktigt vad jag ska till dess, jag hoppas att vi kan åka till skroten på måndag, så kan jag ialf kanske komma igång att sy något innan vi slutar,

 

Innan lördag måste jag ha hunnit packa lite, för då ska vi fira August, och päronen kommer ner, så då tänkte jag att jag kunde ta med lite som ska hem, slipper jag ta så mkt på bussen, men jag vet bara inte vad jag ska packa ner, skor tror jag ialf, för de tar mest plats, och mina julklappar så klart..  men kläderna är svårt, får nog ta o gå igenom det ikväll,

 

Jag har fått så mkt nya besökare sen jag registrerade
mig på bloggtrafik, gör de du med
HÄR



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0