Julavslutning på Löfta

Julavslutningen är nu avklarad, och mkt folk har åkt hem, men de är vem några kvar, så de känns skönt =)

Dagen började med att vi Konsthand värks linjerna (Väv, textil, keramink och bild) skulle samlas nere i bildsalen.
Där nere väntade kaffe, julmust, peppakakor och frukt


 

Vi skulle dela in oss i grupper och skriva en juldikt tillsammans ;P
Så här blev min grupps:

Vi har lärt oss om konst och kultur.
När mörkret är som störst är julen nära.
Min man plockar majs på fältet i Shang Hai.
Jul Jul strålande jul.
Nu ska de bli skönt med lov ;P med mycket klappar & Julmat GOD JUL
Och dammsugaren går för fullt
I min lilla plastkopp ligger en sukett


Sen skulle vi gå upp till A salen där hela skolan träffades för en gemensam avslutning
Dagens program:







Dessa människor slutade i dag, förutom den lila söta tjej som står 2 från vänster
hon börjar väv till våren och vi blir klasskompisar =)


Sen var de lärarnas tur att sjunga sin favorit sång
MINA TRÅDER elr vad den heter :p
fast de körde med en egen text och lite dans :P







men kolla vilken underbar utsikt de var idag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0