Julafton hos mig

Så här firar vi i vår familj jul :)
Börjar med att öppna var sin present på morgonen. Jag fick lite godis =) toffifee
Sen åt vi lite Julefrukost, sen skulle alla göra sig fina för dagen :P



Jag berättade ju att vi åka till farmor, och när vi kom fram var de dags för att hugga in på julbordet


 

Sen de alla har gått och väntat på KALLE ANKAS JUL som alltid är lika roligt att sitta och kolla på :P
Vilken är din favorit av allt som visas?




Själv älskar jag, i tomteverkstan, när de målar chackruter på tavlan.
De är ju lite svårt att ta kort på tv´n.. men men, den blev ju bra ialf :P



Efter det kom TOMTEN till oss och August fick ett paket, sen delade vi ut resten av alla paket. Riktigt mysigt..





De jag fick var:


* En underbar och jätte fin rosa väska =)
* Kaffeburk + penna
* Mamma Mia filmen =)
* Ett träd som man hänger halsbanden på :)
* Nagelfil + nagelack ;)
* En apa som blåser på naglarna :P wow ^^^
* Godis






Nu blir det Carl - bertil Jonssons jul



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0