Dagen i text och bilder

Det började med att jag åkte in till Göteborg för att möta upp päronen =)

 

Sen åka vi till en jätte mysig restaurang, för att äta brunch ”ett mindre julbord ” och de fanns vofflor där. Kommer inte ihåg vad den hette :/ personalen var jätte trevlig, så om jag bara viste vad den hette skulle jag lätt rekommendera den, de gör jag ju ialf :P



från restaurangen :P




Vi gick förbi NK på väg tillbaka för att se deras nya julskyltning
Inte världens bästa bilder, när de är tagit genom fönster när de är ljust..



Sen åkte vi hem till syster för lite fika och presentöppning =)
August fick en cykeln från sin mormor & morfar




Av mig fick han ett pussel, som jag tror var väldigt uppskattat =)


 


Nu sitter jag nere på skolan nyduschad och i väntan på att Robinsson ska börja =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0