Liseberg / The Studio

Har äntligen kommit hem efter en helg i Göteborg :P

Igår var jag på Liseberg med Annie, grymt kul :) måste vi göra om


först var vi på en underbar och trevlig resturang..
Jag åt som vanligt, friterad kykling med sötsur sås =) men de är så grymt gott =)
och så klart friterad banan till efterrätt.. :P



Sen bar de av mot LISEBERG och den långe kön,
men bra att vara lång och snidig, kunna smita in här o där :P
 






Den efterlängtade Belgiska våfflan & den varma chokladen, som visade sig vara kakao och socker med vatten, gameldagschoklad.
 men jag blev ialf varm av den :P och våfflan var jätte god men sjukt kladdig, ett tips be om mkt servetter ;P






Och idag var jag på THE STUDIO med Petronella, jätte kul, jag blev sminkad på halva ansiktet, så fick jag själv sminka andra sidan, mendans de andra fick sminka hela själv, (hon visade på mig ;P), lärde mig mkt, och mkt viste jag redan, men man lär sig alltid nya saker :P  

 
Fick göra lite reklam för mig själv också ;) en tjej som jobbade där, tyckte att ett av mina linnen (bilden) var grymt snyggt, så jag gav henne mitt visitkort, och berättade lite, hoppas jag har fått en kund =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0