dan före dopparedan

Thaalins Design

 

Hej hopp =)

 

Idag är det dan före dopparedan och snön ligger kvar.

 

 

Jag är klar med allt julbak, kommer kanske göra en smet med knäck senare i dag, elr om min syster Emma gör det, som kom med sin man i dag för att fira jul med oss :) och min andra syster kommer i kväll med man och barn, så hela familjen blir samlad till julen :) fattades bara att jag hade någon också.. men men.

 

Idag ska jag nog försöka städa lite i rummet, jag vill börja storstäda, men tror jag gör det efter jul. :P för de kommer inte funka på en dag,

 

Men idag ska jag nog ägna lite dit till mig själv :P lägga en ansisktmask, kanske en på hela kroppen. Jag kanske skulle kunna ta en litet bad och bara slappna av ;P


 


Får se vad de blir ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0