091217

Snart slut på de sista veckan, imorgon har vi avslutning.. De ska bli riktigt skönt med lov, lovet kom precis i tid :) känner att jag verkligen vill åka hem och bara ta de lugnt och komma ifrån allt,

De har varit snö nästan hela veckan, en dag denna vecka det inte har varit snö, alltid lika kul att vakna på morgonen och sen kolla ut genom fönstret för att se vad de är för väder :P



i onsdags var de sånt häftigt väder

 

Igår sydde jag klart en t-shirt-topp och den är riktigt snygg :P ska försöka hitta någon litet tryck jag kan trycka på den, så jag har lite att göra över jul med min design :P dels gå till banken, och skissa upp massor med kläder, och ska även börja lite smått med kläder till killar också. :P

 

Har även knypplat lite armband, som jag kanske ska ha som kampanjpresent till mina första kunder som beställer något. Mer info kommer att komma..  Just de :P kommer även att jobba jätte mkt med min hemsida för Thaalins Design :P


Igår fick jag en tidigt julklapp ;) fick en bok, GOLD DIGGERS  av Tasmina Perry, de är fortsättningen av boken Pappas flickor, jag har bara läst lite mer än hälften ur den boken, så nu får jag ta o läsa på, så jag kan börja med andra boken, de kan jag göra på bussen hem när jag har tröttnat på att sticka :P



Ska ta o hoppa in i duschen nu och göra mig fin för kvällens partyé :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0