091212

God förmiddag på er!!

 

Idag ska jag snart med bussen till syster och lämna av en väska, och sedan vidare in till stan och möta upp Anni för att gå lite på stan, och sen vidare till LISEBERG, hoppas på att få en otroligt rolig dag, och de tror jag nog att jag kommer att få :)


 


Imorse när jag vaknade märkte jag att jag hade fått lite röda prickar på fötter, knäskålar, handflatan och handled, blev jätte rädd, för sist när jag fick det, var de i samband med min astma, och då trodde jag att jag fick de av alla mediciner jag tog, men nu tar jag ingenting, så jag hoppas verkligen att de går över snart, och jag har smörjt in med Aloe Vera Gelly, och de har hjälpt, de försvinner lite, men jag ska ialf köpa Clarityn när jag kommer in till stationen i Göteborg, för säkerhets skull.

 

Inatt ska jag sova hos min syster, så jag uppdaterar i morgon, då får ni se hur jag hade det idag, =)



Kommentarer
Pappa

Há en bra dag på Liseberg. Jag skulle gärna vilja vara där också. Kram

2009-12-12 @ 17:41:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0