Utmanad

Kollade lite igenom min blogg, och såg en utmaning jag hade gjort.. Så här kommer en uppdatering på den =)
De kan vara lite kul...

För 5 år sedan
2004.. Då var de slutet av 9:an, skulle börja BF (barn & fritidsprogrammet) till hösten.. Jag var en liten blondie. ;)

För 3 år sedan

2:an på BF förmodligen mkt att göra under skolan.. 2 var de året som var mest plugg på..


För 1 år sedan
Började jag på Textila tekniker på Löftadalens folkhögskola och början på mitt nya liv hade börjat. Träffade massor nya underbara människor, träffade mitt livs kärlek. Har varit på massor roliga platser som jag säkert aldrig skulle åka till annars, som t.ex. bilkyrkogården, massor textilmuseéun, repslagarmuseum, Rydal spinneri, (där filmen tuppen spelades in) och mkt mkt mer. Mina intressen för textil växte hur mkt som helst, känner att design är något jag vill hålla på med :P, o snart börjar förmodligen andra året på textil och de blir mer  nydesignade kläder :P
* Har målat krokir för första ggn,
* Färgat garn av växter,
* Fick ett helt otroligt gulligt syskonbarn =)
* Varit på Ullared för första ggn =)


För 3 månader sedan

Juni: jag jobbade som städare i två veckor på skolan, för att städa ur från alla elever.. Men flyttade hem efter det och började jobba här hemma som fritidsledare för funktionshinder, började med ett underbart soligt läger i skärgården. Men längtar hela tiden tillbaka till Götet...


Igår

Satt jag och skissade lite på kläder, och klippte och klistrade i min idébok, Bakade helt underbara bullar, de är helt otroliga ;) synd att ni inte kan smaka, yammie


Om 1 år

Så hoppas jag att jag bor i en jätte fin lägenhet i Göteborg och har ett jobb som jag trivs bra med.

Till och med att jag kan sälja lite från min klädeskollektion..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0