smoothie

nu i helgen åker jag till min syster i göteborg =) så min blogg tar en liten semester över helgen, men är tillbaka på söndag elr måndags, med härliga bilder =)

Idag när jag vaknade kom August till mig när jag satt vid datorn, lilla busungen :P men jag tog fram yootube, förs vinkade han med händerna, så då tog vi Imse vimse spindel, och den denna som min mamma brukar sjunga för honom =) dub-i-dub-i-dub-i-dub-dub-dub dub-i-dub-i-dub-i-yeah-yeah Satt han helt tyst :P och nu blir det för mig att göra iordning min smoothie, och tror det blir en äggmacka till, så håller jag mig mätt under färden =)


                                  SMOOTHIE
                                 ingredienser:
                       Frysta jordgubbar ca 3 dl
                                   En hel banan
                                   Rör i stavmixer
                          Färdigt, häll upp u glas. 
    Jag brukar alltid göra så jag har till morgonen efter


Så därför blir det denna låt =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0