Bildbomb

Bara för att jag inte kommer på något att skriva just nu mer än att jag håller på att packa de allra sista inför flytten imorgon.. Börjar känna mig ganska klar nu o de känns otroligt skönt, ska bara tvätta de allra sista inatt när jag kommer hem , och lägga i smink och toalettartiklarna imorrgon bitti.. sen är de bara att packa in i bilen och börja rulla mot skolan..

här kommer en bildbomb med lite gamla löfta bilder =)

Första maskerad festen =) FIlmtema


 





Andra festen.. Nostalgi tema


   
  




Sista festen rosabandet fest



 
  



Sen lite balandade

   




Våran härliga växtfärgning =):S

   
  



Kommentarer
johanna

måste bara fråga, den pink ladies jackan, var har du fått tag i den? :)

2010-10-30 @ 14:04:07
Amanda ! :D

Jag har samma fråga som föregående kommenterare :D

Vart har du köpt den ?? :D

2011-02-14 @ 10:04:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0