trix & fix

Då har jag äntligen kommit gång med mitt portfolium =)

Har klippt och klistrat hela dagen, när jag började bli kar, kom jag ju på att jag hade glömt att fotografera mina kuddar.. Så fick springa ner och hämta dem, o lägga de finns i soffan och ta kort.. =)

Nu märkte jag också att färgen i skrivaren börjar ta slut, så jag får ta en lite paus från det ett tag..

För att skryta lite om vad jag har gjort så är innehållet:


3 toppar "pösiga, båtringning" (två med egna tryck, en maskinbroderi)

2 luvtröjor vart av en är lite med klänning (en med ansikte tryck)

5 linnen en special gjort till en kompis (tre med egna tryck)

2 tub klänningar

1 t-shirt (eget tryck)

1 skjorta (eget tryck med text)

2 jackor

2 kjolar (en i jeans lappar en rörrandig)

2 leggens (jeans och rött lack )

1 väst (öppen rygg)

1 corsetskärp

3 korta jackor

1 par pysbyxor

5 kuddar (två med lapptecknik, hjärta och två med mig & Ola, en med päronens bröllopsfoto)

6 bordstabletter (stämpeltryck av blad)

2 siden sjal (rosor och "pussel")

1 vävd filt

1 lapptäcke (barnbilder på mig)

= 41 där av 26 klädesplagg


När jag tittar på de jag har gjort i de snygga portfoliumet, så tycker jag själv, att de kan vara svårt att förstå att jag har gjort allt helt själv, är riktigt stolt över mig själv =)

Mkt av allt de jag gjorde var till Modevisningen jag och två till hade, så i stort sätt mkt av de jag har var på en vårtermin, mkt bra mkt bra =)

bara för de så blir dagens låt:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0