Step up

Hej hopp allihopa!!

Usch va jag har varit trött idag, sovit massor idag, sen efter kvällsmaten tänkte jag att nee jag måste göra något, så jag satte mig i sysalen o sydde en kjol som jag ska ha på maskeraden vi ska ha om några veckor. Får se om den blir bra, annars får jag hitta något bra på Ullared elr på buttericks…


Igår kväll kollade jag och några till på step up 1 & step up 2 the street. Grymt bra filmer..
Oo va jag älskar dom.. =) Efter när vi hade sätt filmerna kom vi på att vi skulle sätte igång att dansa lite, så vi valde en låt så nu ska jag bara koreografera en dans till den så sätts de igång =) De är ju inte så kul att ut o gå men dansa är ju iallfall kul, kanske men kan vill träna lite mer =)





Tror de blir en myskväll i kväll med. Orkar någ inte göra något. Imorgon startar skolan på riktigt, så vi får se vad som ska göra på Väv, kankse får dra igång mitt textil projekt..



Hade en bra kväll.. Kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0